Utifrån kunden/deltagaren så kan du välja att låta Din Kurs försvinna så det ser ut som att anmälningshanteringssystemet kommer ifrån er.
Vi kan aktivera en, flera eller alla av ovanstående funktioner, ni väljer vad som passar er.
OBS!! Det enda vi inte kan ta bort Din Kurs ifrån är deltagarens kontoutdrag när anmälan betalas med kort.
Med detta sagt så har vi med tiden utvecklats till att bland annat skicka nyhetsbrev, göra enkätundersökningar samt hantera betalningar och redovisning.
Grunden i deltagarhanteringen är vårt anmälningsformulär. Med Din kurs så kan man göra enklare formulär där du tar emot anmälningar där du bara behöver deras kontaktuppgifter. Men vi stödjer även avancerade formulär där du till exempel kan hantera boende, rabatter, biljettförsäljning med platsbokning.
En stor uppgift när man administrerar deltagare är att få betalt av deltagarna. Vi har stöd för kortbetalning, SWISH-betalning, fakturering i er regi och fakturering i vår regi.
Obligatorisk e-faktura vid fakturering till offentlig sektor.. Den 1:a april år 2019 blev det lag på att offentlig sektor enbart skulle acceptera elektroniska fakturor. Om du väljer att använda vår fakturering så skickas fakturorna automatiskt elektroniskt till offentlig sektor, deltagaren anger då deras organisations-nummer eller GLN-nummer.